پیام فرستادن

چین Hunan Fushun Metal Co., Ltd. گواهینامه ها
چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
هدف فروش سالانه به دست آمد! ما یک تعطیلات 10 روزه عالی در سین کیانگ داشتیم!
آخرین اخبار شرکت هدف فروش سالانه به دست آمد! ما یک تعطیلات 10 روزه عالی در سین کیانگ داشتیم!

هدف فروش سالانه به دست آمد!ما یک تعطیلات 10 روزه عالی در سین کیانگ داشتیم!

آخر هفته گذشته هوا خوب بود، ما شرکت می کنیم که همه کارکنان به سفر به سین جیانگ می روند.صبح زود در دروازه شرکت همدیگر را ملاقات می کنیم و سپس با هواپیما برای 10 روز تعطیلات به ارومچی آمده ایم.XINJIANG یک مکان دیدنی معروف است.ما به آنجا می رسیم، کارکنان نمی توانند برای شروع بازی صبر کنند.

وارد ارومچی شوید

به ارومچی خوش آمدید که در زبان مغولی به معنای زیباترین علفزار است.سفر خوب ما از ایستگاه فرودگاه شروع شد و برای استراحت به هتل منتقل شدیم.

ارومچی - دریاچه بهشتی

ساعت صبحانه در هتل از 7 صبح تا 11 صبح است، از صبحانه لذت بخش بوفه ما لذت ببرید و خوب و راننده ما در حوالی ساعت 08:30 در لابی هتل ملاقات می کنند، سپس 1 ساعت تا ورودی پارک رانندگی می کنیم.40 دقیقه اتوبوس شاتل با رانندگی در کوهستان، در مسیر از روستای قزاق بازدید کردیم.بعد از اتوبوس شاتل، 10 دقیقه پیاده روی تا کنار دریاچه.ما 2 ساعت وقت داشتیم تا در اطراف دریاچه بهشتی پیاده روی انجام دهیم، یا از سفر قایق سواری لذت ببریم، یا حتی با تله کابین به بالای کوه برویم تا نزدیک قله بوگدا، بلندترین قله در شرق کوه تیان شان، که پوشیده از یخچال های طبیعی و برفی است که زیر نور خورشید می درخشد، با آب دریاچه آبی تضاد ظریفی دارد و مناظر شگفت انگیزی را تشکیل می دهد.

بورقین-کاناس

روز هیجان انگیز!ما در امتداد جاده کوهستانی به سمت ذخیره‌گاه طبیعی شگفت‌انگیز کاناس حرکت می‌کنیم، تنها سایت بوم‌شناختی اروپا مانند چین که به دلیل مناظر طبیعی بکرش عنوان "سرزمین پاک جهان" را به خود اختصاص داده است.زمانی که به کاناس جیادنگیو رسیدیم ناهار بخورید، پس از آن به مرکز پارک بروید و با اتوبوس شاتل برای بازدید از خلیج معروف ماه، خلیج اژدها و خلیج جاودانه بروید.وقتی از اتوبوس شاتل پیاده شدیم، می‌توانیم تور اتوبوس شاتل را به سمت غرفه ماهی برای تماشای منظره پرنده از دریاچه کاناس و اطراف آن ادامه دهیم.یا در صورت علاقه می توانید سفر دریایی را تجربه کنید.بعدازظهر بعدازظهر وارد هتل می شویم.شام و استراحت

کاناس

صبح از صبحانه بوفه خوب ما در هتل لذت ببرید و امروز ما هنوز در کاناس که زیباترین دریاچه کوهستانی است که هرگز ندیده اید، اقامت داریم.این دریاچه در چهار فصل سال رنگ های مختلفی به خود می گیرد، گاهی آبی کریستالی، گاهی سبز تیره و یا حتی خاکستری است.می توانیم از اوقات فراغت در کاناس لذت ببریم.اگر زمان روز گذشته کافی نیست، امروز این فرصت را خواهید داشت که از خلیج به خلیج دیگر بروید و عکس بگیرید.
پس از بازدید، به جیادنگیو برمی گردیم و به هتل منتقل می شویم، استراحت خوبی داشته باشید.

همو

صبح، از صبحانه بوفه ما و طلوع آفتاب کاناس لذت ببرید.سپس به روستای همو که یکی از روستاهای معروف توواس است سفر می کنیم.به ورودی همو برسید، هنوز باید اتوبوس شاتل به روستا را عوض کنیم.
روستای آرام، گله های گاو و گوسفند، مردم محلی خونگرم و مهمان نواز، چه مکان زیبا و اسرارآمیزی!

بورقین

بعد از صبحانه بوفه در هتل، 4 ساعت سواری به سمت بورقین می رویم، از غروب ساحل پنج رنگ لذت می بریم، به ساحل رنگارنگ قدم می زنیم، انگار در دنیایی رویایی هستیم.چشم انداز منحصر به فرد گدازه متشکل از گلسنگ قرمز مایل به ارغوانی، قرمز وندیک، زرد و سبز روشن، ماسه سنگ و شن بود.این زیباترین ساحل رنگارنگ، شاهکار طبیعت و معجزه بورقین است.
عصر، در خیابان بورقین قدم زدیم، از اوقات فراغت و تنقلات خوش طعم لذت بردیم.و شب را در بورقین می گذرانیم.

ناراتی

امروز صبح راهنما و راننده ما را خواهند برد.با حدود 4-5 ساعت رانندگی به سمت مرتع معروف نارات گراسلند می رویم.به محض ورود، از دشت هوایی ناراتی لذت بردیم.ناراتی، یکی از چهار مرتع معروف در جهان.ما از مناظر زیبا لذت بردیم و روش زندگی قزاقستان را کشف کردیم.

میخانه زمان : 2022-08-26 10:57:21 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Hunan Fushun Metal Co., Ltd.

تماس با شخص: Ms. Florence Tang

فکس: 86-731-89853933

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)